Celem działalności TSL Silesia Group jest świadczenie usług szkoleniowo doradczych na najwyższym poziomie, dostosowując usługę do potrzeb każdego Klienta.

Stawiając na pierwsze miejsce dobro Klienta dokładamy wszelkich starań by każda usługa była wykonana z należytą starannością i uczciwością.

Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycję z Państwa strony. W tym celu na www TSL Silesia Group są dostępne różnego rodzaju kwestionariusze analizy potrzeb oraz satysfakcji Klienta.

W celu umożliwienia Klientom właściwej identyfikacji zakresu usług TSL Silesia Group oraz podjęcia decyzji o współpracy, na stronie Internetowej przedstawiamy pełną informację dotyczącą: naszej specjalizacji, zakresu merytorycznego prowadzonych usług, grup docelowych, osób reprezentujących Spółkę, Szkoleniowców i Doradców, doświadczenie, Referencje i Certyfikaty.  

Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) Nr rejestracyjny certyfikatu:  DEKRA/SUS/000982/1

Jak działa dofinansowanie?

Dofinansowanie polega na pokryciu części kosztów szkolenia lub doradztwa ze środków unijnych, przy czym poziom dofinansowania wynosi nawet do 80% wartości usługi (w zależności od województwa i warunków programu).

Dofinansowanie ustala się pomiędzy uczestnikiem a Operatorem. Kwota dofinansowania oraz warunki mogą różnić się w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, które chce takie dofinansowanie otrzymać, formy zatrudnienia lub jej braku dla osób fizycznych/indywidualnych.

Czym jest BUR?

Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnopolska platforma, na której znajdują się zweryfikowane usługi szkoleniowe i doradcze, finansowane częściowo ze środków Unii Europejskiej. Klienci mogą uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenia, zmniejszając tym samym własne koszty inwestycji w rozwój zawodowy.

Jak skorzystać z dofinansowania na szkolenie?

Krok po kroku – jak otrzymać dofinansowanie:

  1. Znajdź szkolenie
    Wybierz interesujące Cię szkolenie lub doradztwo oferowane przez TSL Silesia Group w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).
  2. Zgłoś chęć udziału
    Skontaktuj się z nami lub bezpośrednio przez BUR – pomożemy w formalnościach.
  3. Złóż wniosek o dofinansowanie
    Wniosek składasz w odpowiedniej w Twoim regionie, wskazanej w BUR. Tam uzyskasz szczegółowe informacje o dostępnych środkach i warunkach.
  4. Podpisz umowę
    Po pozytywnej decyzji podpisujesz umowę z operatorem na dofinansowanie usługi rozwojowej.
  5. Zrealizuj usługę
    Uczestniczysz w szkoleniu lub doradztwie zgodnie z harmonogramem.
  6. Rozliczenie
    Po ukończeniu usługi część kosztów pokrywa instytucja finansująca. Ty opłacasz jedynie wkład własny.

O nas

Jakość usług szkoleniowo-doradczych

Sposób postępowania reklamacyjnego

Standardy Świadczenia Usług

Oferty pracy, staże, praktyki

RODO

Prawa Autorskie

Szkolenia z dofinansowaniem

Warunki techniczne

Nieobecność szkoleniowca/uczestnika

Nieobecność szkoleniowca w dniu realizacji szkolenia/doradztwa na żywo ma być zgłoszona z góry. Szkoleniowiec może być zastąpiony opiekunem merytorycznym, szkolenie może prowadzić 1 szkoleniowiec, który pełni funkcje szkoleniowca i opiekuna merytorycznego przy wsparciu koordynatora. Data szkolenia także może być przeniesiona w porozumieniu z klientem.
Nieobecność uczestników na szkoleniu również powinna być zgłoszona z góry, w terminie, pozwalającym na przeniesienie terminu szkolenia. W razie, gdy nieobecność na szkoleniu online (na żywo) jednego z uczestników nie została zgłoszona wcześniej, by moc przenieść termin szkolenia, a samo szkolenie się odbyło w ustalonym terminie, jako rekompensatę uczestnik otrzymuje dostęp do nagranego spotkania oraz uczestniczy w doradztwie poszkoleniowym wspólnie z innymi uczestnikami, tym samym mając możliwość otrzymania wsparcia doradczego odpowiednio do potrzeb indywidualnych.
Odwoływanie, przeniesienie zaplanowanego szkolenia jest realizowane drogą elektroniczną, telefoniczną, w przypadkach nagłych przez osobę upoważnioną.
Zmiana terminów szkolenia w gestii koordynatora, po uzgodnieniu z prowadzącymi i klientem.
W przypadku dostępu do materiałów nagranych, terminy szkoleń mogą być przeniesione po wzajemnym ustaleniu z uczestnikiem szkoleń, także uwzględniając dostęp do wolnych kont.
Prośbę o wydłużenie terminu dostępu do szkoleń nagranych ma być przesłana na email koordynatora office@tsl-group.pl
W razie, gdy uczestnik szkolenia nie skorzystał z otrzymanego dostępu w ustalonym terminie, nie przysługuje zwrot kosztów, z uwagi na zajętość konta przez uczestnika. Dostęp do szkolenia może być wydłużony, ale nie dłużej niż przez 30 dni roboczych.
Obecność uczestników na szkoleniu offline jest weryfikowana według listy obecności, która stanowi załącznik niniejszych standardów Zał.9. W razie szkolenia online, lista obecności jest generowana z aplikacji Edolando lub TEAMS i nie wymaga edycji oraz podpisów.

Niedostępna sala szkoleniowa

W przypadku niezaplanowanego braku dostępu do Sali szkoleniowej, szkolenia po wzajemnym uzgodnieniu będą przeniesione na inny termin lub mogą być zrealizowane w innym miejscu.
W przypadku niedostępności Sali szkoleniowej w siedzibie klienta, szkolenie może zostać zrealizowane w siedzibie TSL Silesia Group lub online. W przypadku niedostępności Sali szkoleniowej TSL Silesia Group, zostanie ustalony inny termin szkolenia po wzajemnym uzgodnieniu. Także szkolenie może być zrealizowane w siedzibie klienta lub online.

Zapraszamy do współpracy

Ankieta zgłoszeniowa na szkolenia

Referencje Klientów TSL Silesia Group: