Dwie firmy spedycyjne po zakończeniu szkolenia, poszerzyli swoją ofertę o nowe kierunki: spedycję lotniczą, kolejową, morską, intermodalną. Jedna z firm została partnerem TSL Silesia Sp. z o.o. oraz w ciągu roku 2021 wielokrotnie zwracała się z prośbą o wycenę nowych dla siebie kierunków – transportów lotniczych, morskich i kontenerowych. Co również zapewniło doradztwo poszkoleniowe dla uczestników szkolenia w trakcie całego roku.
W roku 2022 oczekujemy na rozpoczęcie współpracy pomiędzy TSL Silesia Sp z o.o. a kolejnym uczestnikiem szkoleń (również firmą spedycyjną). Współpraca ma dotyczyć poszerzenia działalności na runku Wschodnim.
W trakcie roku 2021 Klienci TSL Silesia również mieli możliwość przeszkolić swoich partnerów z tematyki SENT. Na przykład, firma spedycyjna przeszkoliła partnerów – przewoźników by uniknąć kar związanych z brakiem zgłoszeń SENT.
W trakcie roku również TSL Silesia Group wspierała Klientów pod kontem merytorycznym z zakresu zgłoszeń SENT zapewniając wymagane wsparcie w rozpoczęciu przewozów towarów objętych monitorowaniem. Dla Klientów, nie posiadających doświadczenia, zostały opracowane warsztaty online, w ramach których szkoleniowiec na żywo przedstawił jak się poruszać w PUESC, jak zarejestrować firmę w PUESC oraz jak zrobić pierwsze zgłoszenie SENT.
Dla firm, które realizują przewozy na stałe, zostały zorganizowane szkolenia dla nowych spedytorów oraz agentów celnych, w celu wdrążenia na nowym stanowisku pracy.
W ramach doradztwa dla jednego z Klientów, zostało przygotowane opracowanie projektu wniosku o pozostawienie protokołu z kontroli bez rozpoznania w trybie art. 165c par.2 pkt.1 ustawy Ordynacja Podatkowa w związku z art. 26 ust.5 ustawy o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi i o ponowne zbadanie okoliczności wystawienia mandatu karnego i uchylenie w/w mandatu z Urzędu , w trybie art. 101 kodeksu postępowania w sprawie o wykroczenia.
Jeżeli chodzi o dostęp do szkoleń nagranych, przez 10 dni roboczych, uwzględniamy indywidualne potrzeby każdego Klienta, oraz wydłużamy dostęp do szkolenia w razie ustalenia przyczyn, według których Klient nie mógł korzystać ze szkolenia w ustalonym terminie.